ChEnTa PlAyLiSt

Wednesday, May 19, 2010

malam sepi terus menemani ku....

malam sepi....termenung aku memikir kan apa yg telah berlaku pada diri ku selama ini.....adakah kau juga seperti ku merindui kenangan lalu yg amat indah yg pernah kita lalui bersama....aku memikir kan apa kah aku hanya insan yg kau anggap sekdat teman ketika hati mu di runtung pilu??aku sendiri x pasti apa yg aku inggin kan.....seandai nye kau tahu apa yg ada di hati ini....pasti kau juga tidak mahu membuat sedemikian rupa.....apa lah daya ku ini...hanya mampu melihat mu dr jauh bersama insan yg kau puja...kini hati ku sepi...sesepi malam ini........sayang andai kau inggin melupakan diriku.....pergi lah...aku doa kan kau bahagia bersama si dia.......

seandainye dapat ku luah kan nye pada mu....apa lah akan terjadi nanti??adakah kau masih bersama ku atau kau akan pergi jauh dr ku??

andai hati ini telah dimiliki tp hati ini masih inggin memiliki dirimu???ada kah aku ini tamak?adakah aku ini bukan lah pencinta yg sejati?

inggin ku terus berlari idup bersama mu...tp apa kan daya ku ini....di manakah harus ku letak dia???harus kah aku meninggal kan nye demi kerana sebuah cinta lelaki yg aku sendiri tidak pasti akan sahih nye cinta itu....kadang kala aku rasa seperti burung yg patah sayap nye tidak mampu utk aku terbang jauh...ke awan


hanya mampu melihat mu dr jauh andai kau tahu bertapa kuat nye hati ini utk mu...adakah kau akan kuat kan lg chenta ini di hatimu.....ku berserah pada ilahi...andai kata kita tiada jodoh di dunia ini biar lah kita ditemukan di syurga....

setiap detik aku mengira waktu seandai nye ada kau di waktu itu..ingin ku kata kan nye pada mu sebaris kata 'AKU CINTA PADAMU' tp setiap kali detik kita bertemu pasti tidak dapat ku luah kan..kerna hati ini masih ragu2 perlu kah aku berterus terang dr memendam rasa....aku taku jika aku luah kan nye kau akan menolak dan memalukan diri ini...sudah penat kurasa kan kesakitan dan kesedihan ini....

setiap bintang di langit ku hitung satu persatu ku lihat ada wajah mu....apa kah ini di katakan cinta?apakah ini di katakn bayangan rindu?arghhhh aku sendiri tidak tahu setiap apa yg aku laku kan pasti aku akan teringat dirimu....sungguh merumit kan chenta ini....kekadang aku melihat pasangan lain bahagia bersama insan yg mereka cintai...sungguh mudah mereka lalui..tp kenapa aku rasa kan sungguh perit utk idup bersama mu.....




2 comments:

  1. ok azie salam..teruskan berkarya,,dgn menulis di blog anda ni..semoga anda menjdi seorang penulis yg berjaya..insyallah,,,terima kaseh..

    ReplyDelete
  2. heheh tq kerna sudi melawat my blog yg x seberapa ini....aminnn ayie...semoga ia juga menjadi kenyataan jika di izin kan allah..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails