ChEnTa PlAyLiSt

Sunday, May 23, 2010

ENTAH LAH!!!!!

seandai nye dapat aku kawal...
kehadiran chenta ini...
pasti ku tidak akan terluka lg..
emmmmm..
LIHAT LAH DUNIA...
AKU JATUH CHENTA LAGIII....
OMG!!!
kalau lah ku punya sayap.....
inggin saja aku lari dr semua ini....
aku akan terbang jauh dr semua derita dan sensara ini..
emmmmm setiap kali aku memandang mu..
hati ini akan terdtik....
hati ini akan menagis...
hati i akan merindui mu....
arghhhhhhhhhhhhhhhh
apa harus aku laku kan skrg.....
mata akal dah aku nie......
x tahu nak buat apa hehehe...
rasa dah biol pun ada heheheh.....emmmm
apa erk nak what mcm mana erk
MATI AKAL DAH NIE!!!

1 comment:

  1. mule2 baca sis rasa mcm puisi...tp mai part tgh2 tu dah mcm sajak...masok part nak abesh dah ilang dah puisi sume..hahahahahahaha! diserikan dgn typo segala...terbaek la adeq..muahhhh!!! ske wat sis gelak guling2..mcm2 la budak nie...hahaha!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails