ChEnTa PlAyLiSt

Sunday, May 23, 2010

LUAHAN HATI INI UTK SIDIA........


jangan lah kau membenci..
kekasih mu yg telah melukai hati mu..
kerna sekuat mana benci mu itu...
ia akan menjadi sedalam nye cinta di hati mu...

sesungguh nye aku x mengerti...
sampai bila kah aku harus memendam rasa...
sedang kan dia di depan mata..
tapi hati nye hanya milik my sis...
emmmm..
rumit sungguh hati ini..
terlalu mudah utk jatuh chenta..
dan x pernah rasa serik...
pada jatuh chenta...
ya allah...
tolong lah hamba mu ini....
yg sering kali dilukai....
dan hati ini masih menerima chenta lain...
tanpa rasa jemu dan serik....
ada kah aku ini daif pada chenta seorang lelaki...
bagaimana harus aku jauh kan diri ini...
dr nye....patut kah aku
harus pergi jauh dr
dia...
jauh sehingga kan.....
aku sendiri lupa yg aku pernah mengenali dirinya..
huhu apakah ini semua dugaan mu
ya allah.....
tp aku tetap utk berusaha..
untuk mendapat chenta hakiki..
chenta yg direstui oleh mu..
di restui oleh keluargaku..
di restui oleh sahabat ku......
sememang nye chenta itu buta..
dr benciiiii...
itu menjadi kasihan...
kasihan menjadi kan sayang...
sayang menjadi kan chenta...
dan akhir nye......
chenta menjadi DERITA......

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails