ChEnTa PlAyLiSt

Tuesday, May 25, 2010

KONPIUS ANTARA CHENTA DIA DAN SIDIA

BERMULA LAH ALKISAH NYE.....AKU NI SEBENAR NYE TGH KONPIUS TENTANG PERASAAN AKU SENDIRI DGN DUA ORG YG AKU ANGGAP AKU LOVE LAH....YG SORANG NAMA DIA B LAH..AKU GELAR LOVE B JER LAH ERK...AKU DAH 9 BULAN KENAL DIA NIE...N DUDUK SEKALI...OPSSSS DUDUK SEKALI???OK2 AKU TERANG DEKAT KORANG SITUASI AKU DGN LOVE B NIE K...DIA NIE PEREMPUAN ALA2 TOMBOY....SENANG CERITA DIA NIE PENGKID LAH....EMMM TP AKU TAHU MESTI KORANG KUTUK ABIS2 LAH AKU NIE....EMMMM AKU SYG DIA SGT2 N CHENTA KAN DIA....DIA YG SELAMA NIE TOLONG AKU UTK SEDAR TENTANG PENTING NYE LAH FAMILY DLM IDUP KITA...SBB DULU AKU NIE X RAPAT DGN FAMILY AKU....EMMMM (TP BUKAN ANAK DERHAKA K)....emm mm aku kawan dgn dia aku kenal apa erti syg..apa erti chenta....walau pun kami tahu chenta kami x direstui dan di pandang hina..tp kan itu semua kan takdir ...kami x minta di jadi kn mcm nie...kami pun sedang mencari sesuatu perhubungan yg pasti cuma kami perlu kan masa.......emmm tue lah dia love b....

ok skrg nak cerita pasal love c pulak dia nie lain dia betul2 lelaki sejati...wakakakaka emmmm nie kira kali ke3 aku jatuh chenta dgn laki ..chenta pertama n kedua hanya bertepuk sebelah tgn...so lupa yg tue kita berbalik pada yg love c nie.....ok semalam aku ada pm2 ngan dia,aku ckp lah aku suka dia..n x mintak dia balas..cuma aku nk dia tahu yg aku suka dia..n dia tanya kt aku kenapa aku suka dia....emmm aku sendiri pun x tahu kenapa aku suka dia...emmmperasaan tue hadir tanpa kita sedar kan....emmm dia cakap tq n dia rasa di hargai pulak sbb ada org suka dia...aku pun jawab lah sama n :)...pastue kami sembang lg dia ckp kan awk pernah ckp awak bukan nk cari pakwe tp cr suami...n dia ckp dia takut x bole jadi suami yg baik....so aku jawab lah pelik kan cari suami kt sini (ircgeng) pastue dia ckp pelik gak lah,,,pastue aku gelak sesorang hehehe...pastu aku ckp kat dia.tak mungkin kot ,pastue aku suruh dia abaikan dan lupa kan sebab x penting pun...aku x nak dia susah hati pasal nie...pastu dia cakap kenapa x mungkin? aku jawab lah yer xmungkin lah sebab saya x harap apa2 dr awak...n x penting pun..pastue dia cakap lah penting bg saya!!! wow penting ker aku cakap dgn diri sendiri....pastue....aku cakap lah semua nye aku serah pada ilahi!!!! pastue dia jawab bagus lah mcm tue....kenapa nk fikir negatif....bukan aku nk fikir negatif pun...dah semua mcm tue hehe....

DAN YG AKU KELIRU SEKARANG NIE BETUL KER AKU CHENTA KAN DIA ATAU PERASAAN AKU YG SELALU INGIN KAN CHENTA DR SEORANG LELAKI???EMMM HANYA TUHAN SAJA YG TAHU YG PASTI LOVE B N LOVE C AKU SYG KEDUA2 NYE.....
DAN AKU HARAP DAPAT PERTUNJUK DR ILAHI.....

lovenote:aku rasa bersalah kt mak aku sebab dia msg hari tue..mak akan senang hati bila adeq dh kahwin...huhu tp x ada jodoh lg kan...:( sian mak aku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails