ChEnTa PlAyLiSt

Tuesday, July 6, 2010

busan.....

aku x tahu apa nk di kata kan..tp sekarang aku merasakan idup aku nie busan...
apa saja yg di lakukan aku hanya ada satu perkataan BUSAN!!
huhu kenapa aku busan dan kenapa busan itu datang padaku...
semua yg aku lakukan x kena semua x kena semua org aku nk marah...
isk isk kesian kesian...
tp itu lah aku sekarang....aku sendiri x tahu apa yg aku nk dlm idup aku...
aku nk ketawa pun busan...tgk tv busan on mirc busan facebook busan..semua nye lah membusakn aku skrg aduiiiiiiiiiiiiiiiiiii
masalah besar nie...
kena panggil wonderpets bantu aku dalam kesusahan..
wakakaka aku pun x tahu apa yg aku sedang type nie hehhe
jgn marah tapi betul aku skrg tgh busan....
x tahu nk buat apa arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
tension nye ya allah hanya tuhan saja yg tahu huhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails